• (Android) Jurassic Dino Water World codes verhogen het uithoudingsvermogen

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jurassic Dino Water World ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jurassic Dino Water World IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ codes verhogen het uithoudingsvermogen ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Jurassic Dino Water World 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Veel bugs

    Jurassic Dino Water World Adventure hygv

    toen ik het een jaar geleden speelde, was het mijn favoriete app, maar de versie van vandaag is niet goed zonder edelstenen we kunnen niets doen er is geen dino-beweging als we vechten, maar in de oude versie waar dino-bewegingen zijn kunnen we andere dingen doen zonder edelstenen in de oude versie gaf ik het één ster omdat het goed is dat je de dino-look niet hebt veranderd en een ander ding is dat wanneer ik de app ooit installeer, ik alleen de scheepspiloot krijg, niet het meisje. De scheepspiloot was als een kwaad in de oude versie, maar het meisje was goed. Ik wil het terug


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :